Thursday, March 02, 2006

Electricity




Our one source of energy
The ultimate discovery
Electric blue for me
Never more to be free
Electricity
Nuclear and hep
Carbon fuels from the sea
Wasted electricity

Our one source of energy
Electricity
All we need to live today
A gift for man to throw away
The chance to change has nearly gone
The alternative is only one
The final source of energy
Solar electricity

Electricity
Electricity
Electricity
Electricity
Electricity

(Δεν ξέρω αν κολλάει ή όχι, πάντως ήταν η πρώτη μου αστραπιαία σκέψη, όταν ήρθα σπίτι και είδα ότι όχι ο 'μου αρέσουν τα αγόρια με λάσο, μπότες και καπέλο' ηλεκτρολόγος, αλλά ο θεός Δίας είχε κάνει το μαγικό του και με αυτή τη γλυκιά βροχούλα που μας έριξε.... έφτιαξε και το τηλέφωνό μου!! Να 'σαι καλά αρχηγέ! Fuck 'em all εκεί ψηλά!)

5 comments:

Mia Wallace said...

Χαχαχα μήπως ο ηλεκτρολόγος είναι και από το Wyoming??

Πωπω με πήγες πίσω με τους OMD...!!:)

Anonymous said...

Μα ειναι δυνατον; Μηπως να αλλαξουμε θρησκεια και να επιστρεψουμε στο δωδεκαθεο;;;;;;;
Ο Ερμης ειναι πισωγλεντης αυτο ειναι σιγουρο.
Φιλε SM (τα αρχικα σου θυμιζουν sado-maso)ο Β.Back-fun Mountain ηλεκτρολογος θα ερθει και θα στην πει κι ολας....

Anonymous said...

To soukou ematha oti exeis site (blog) apo ton virus bg kai eipa na to episkeftho!!! (poli mavro re file...)

akoma perimeno to cdaki me del mar kai chemical brothers (katalaves elpizo pios eimai!!!!)

Anonymous said...

O Jorhito eimai!!!!

Solitary Man said...

Jorhito θα τα έχεις, όταν τα φέρει έτσι η μοίρα και συναντηθούμε... πολύ μαύρο; Είναι ότι πιο γλυκό μου είπαν ποτέ για το blog μου!