Thursday, June 22, 2006

Pour some sugar on me

Την έξοδο την πρόλαβα στο τσακ... και μιλάμε για βαρβάτη έξοδο... 20.00 - 22.30... ίσα ίσα που προλαβαίνεις να πάρεις μια μυρωδιά απ' τον έξω κόσμο και να εκτιμήσεις για ακόμη μια φορά τι ωραία που είναι το ζειν ανθρωπίνως και απρηξαρχίδως... ο λίγος αυτός χρόνος πάντως, μου επιφύλασσε και το highlight της ημέρας... τη σύγκρουση μου με τα sexy αγαθά ενος μανάβικου για τα μάτια μιας χαρωπής ηλιοκαμένης τουρίστριας... είμαι σίγουρος οτί ο εναγκαλισμός μου με τ' αγγούρια και τα μπρόκολα της έκανε την καλύτερη εντύπωση και φυσικά θα θέλει να βρεθούμε στην επόμενη έξοδο μου να πάμε για καμιά greek salad... αφιερωμένο λοιπόν το κομμάτι στο κορίτσι απ' τα ξένα, κομμάτι που συνόδευσε το πρώτο μου τσιγάρο στο, χαμένο στα γραφικά σοκάκια του Βαθέως, Cyber Frappe...

You gotta squeeze a little, squeeze a little
Tease a little more
Easy operator come a knockin' on my door
Sometime, anytime, sugar me sweet
Little miss innocent sugar me, yeah

No comments: