Tuesday, May 02, 2006

Quiz ΙΙ

Επιστροφή στα quiz που όλοι αγαπήσαμε!! Αυτό είναι πιο δύσκολο όμως...

Τι έπαθε ο συμπαθής φίλος μας και αντιδρά έτσι στην φωτογραφία;

Α. Συνειδητοποιεί ότι τα 250 ευρώ το τετραγωνικό εκατοστό, δεν είναι και λίγα λεφτά για αφαίρεση τατουάζ με λέηζερ στην περίπτωσή του...

Β. Συνειδητοποιεί ότι το να αγοράσει φακό επαφής vampire style δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα του κόσμου, γιατί κοντεύει να του καεί το μάτι απ' το τσούξιμο...

Γ. Είναι ολοφάνερο ότι κατουράει (ουρεί) και τον έχει γαμήσει στον πόνο ο φρονιμίτης του... Μια επίσκεψη στον οδοντίατρο, ίσως να ήταν σοφότερο απ' το φακό επαφής...

Δ. Τίποτα από τα παραπάνω. Παιδιά είναι φως φανάρι. Το παλικαράκι συνειδητοποιεί ότι έχει το αγαπημένο του επεισόδιο Beverly Hills 90210 [αυτό που ο Steve πλαστογραφεί ένα διαγώνισμα, αλλά ως γνωστός μαλάκας (με περικεφαλαία) και απ' το προηγούμενο quiz, τον πιάνουν], αλλά ξέχασε να βάλει κασέτα να το γράψει...

15 comments:

VirusBG said...

Είμαι σίγουρος ότι είναι το Δ !!

Άλλα αν είναι να κάνει ετσί το παλικάρι, να βρούμε ρε το επεισόδιο να το δει !!

Anonymous said...

το Δ δαγκωτό :)

Solitary Man said...

Πρόσθεσα και μια φωτό έκπληξη στο Δ...

Unknown said...

Ένα comment μπήκα να κάνω βασικά, αλλά ξέχασα τελείως τι...ΑΑΑΑ!!!Θυμήθηκα!
Πάμε: "εγώ πάλι, είμαι βέβαιος οτι είναι Κυριακή βράδυ κι εχει μπροστά του: 3-0"

VROXOPOIOS said...

χα-χα!όλα τα λεφτά η φωτό-έκπληξη!!Μήπως, όμως, ο τύπος έχει φρικάρει επειδή βλέπει το επεισόδιο, που η Donna κινδυνεύει να αποβληθεί; Εγώ είχα συγκινηθεί πάντως τότε!!
"Donna Martin Graduate
Donna Martin Graduate"

Anonymous said...

Einai sigoura to A giati eixe kanei tatoo ton Steve panw sto peos tou kai meta anakalipse oti o Brandon einai pio paparas kai thelei na to allaxei......

Mia Wallace said...

Μπορεί να είναι και το επεισόδιο που ο Στηβ ανακαλύπτει (λίγο αργά η αλήθεια είναι) στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του ότι σε αυτό τον κόσμο δεν υπάρχουν μόνο 2 φύλα! Χοχοχοχο...γαμάτη η φωτο-έκπληξη! Καλημέρα!

Anonymous said...

delta

VROXOPOIOS said...

Τελικά; Ποιό είναι το σωστό;Αγωνιώ!Δεν μπορώ να κοιμηθώ!

Solitary Man said...

Καλά... όχι ότι και εγώ είμαι σίγουρος... :-p ...αλλά είναι το Γ παιδιά... όσο βλέπω τη φώτο δηλαδή, δεν μου βγαίνει απ' το μυαλό το Γ !!! Βροχοποιέ πλέον κοιμάσαι ήσυχος... ;-)

anarchitect said...

Σίγουρα είναι το Γ???
Κι εγώ προς το Δ έκλινα πάντως...

Solitary Man said...

Χμμμ... τώρα που το ξανασκέπτομαι είναι το Δ! HOOOORAY!! Αν τον πόναγε ο φρονιμίτης του, θα είχε έστω το ένα μάτι κλειστό απ' τον πόνο και αυτός τα έχει ορθάνοιχτα... Τελικά είχατε (σχεδόν) όλοι δίκιο... ούτε στο quiz μου δεν μπορώ να απαντήσω σωστά!!

Υ.Γ. Πρέπει να αποκαλύψω ότι έχω όλη τη φωτογραφία και τελικά δεν κατουράει...

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»